Birthday Soliloquy
30 years and 9 days. No more "siapa aku?" dan "Mengapa aku di sini?". Tapi kadang-kadang masih confuse tentang apa yang aku mahu. Nothing and something.

30 tahun. Perkenalan
aku dengan diri ini tidaklah terlalu lama dan pastinya aku belum benar-benar mengerti tentang diri yang bernama A.K.U ini.

Adakah aku compulsive atau seorang yang takes everything at my own pace? Aku akui , hidup yang kulalui setakat ini sangat mudah dan santai - walaupun i'm still single di usia ini and that somewhat a failure dalam komuniti ini - aku tidaklah bothered by it.

Ya, sometimes aku depress , sebab sunyi, dan kerana aku tak mencapai expectation sesetengah orang. The truth is, i dont like people so much. I love my family because they are family and that is it, namun mostly i'm disconnected from people around me. No love, not expectation, tak ingin ambil tahu, tiada simpati, most of the time i ignore them and wish that they cant see me. Hipokrasi: walaupun aku mendengar penuh perhatian dan kadang-kadang animatedly involve dalam conversations, another part of me keep saying, "c'mon, enough already!"

What makes me happy?:

What makes me sad?:

What makes me complete?:

Apa yang mahu diperbaiki?:


Category:

1 comment:

ImoutO said...

sedeyh jep aku bace...
huhuhu...
saranghae onnie <3<3<3